Service client

Mijn bestelling

  • Hoe worden de planten verpakt?

    Dankzij onze 16 jaar ervaring weten wij precies hoe we planten het beste kunnen verzenden. Zo bent u verzekerd van een optimale en kwalitatieve ontvangst van uw planten.

    - Al onze planten worden eerst uit onze kwekerij gehaald, geïnspecteerd, grondig bewaterd en gelabeld.

    - Vervolgens worden de planten zorgvuldig verpakt op basis van hun specifieke kenmerken. Ze worden in een stevige kartonnen doos geplaatst en aan beide uiteinden met een paal vastgezet.

    - Vervolgens wordt het karton opgevuld met een natuurlijk, in water afbreekbaar, materiaal dat zorgt voor een perfecte versteviging en immobiliteit van de inhoud.

    - Op deze manier is elke verpakking voldoende verstevigd om bestand te zijn tegen het transport, zodat een optimale kwaliteit bij het uitpakken wordt gegarandeerd.

  • Is de levering gratis vanaf een bepaald bedrag?

    Wij bieden graag gratis levering aan voor België, Frankrijk, Duitsland, Nederland en het Groothertogdom Luxemburg, voor elke bestelling van meer dan 95€.

    De verzendkosten worden automatisch in mindering gebracht zodra uw aankoopbedrag 95€ bereikt (exclusief verzendkosten).

    Voor meer informatie, klik hier!

  • Wanneer verzenden jullie de bestellingen?

    Zodra wij uw bestelling ontvangen, wordt deze verwerkt om zo snel mogelijk bij u te worden geleverd.

    Bij normale drukte worden alle bestellingen geplaatst van maandag na 18.00 uur tot zaterdag voor 12.00 uur verzonden op de daaropvolgende maandag.

    Bestellingen geplaatst van zaterdag na 12.00 uur tot maandag 18.00 uur worden op dinsdag verzonden.

  • Hoe en hoelang reizen de planten om bij mij aan te komen?

    Afhankelijk van de gekozen vervoerder en het land van bestemming kan de levertijd variëren:

    • Minder dan 24 uur tot 48 uur voor België.
    • 2 tot 3 dagen voor Frankrijk, Duitsland, het Groothertogdom Luxemburg en Nederland.
    • En 3 tot 6 dagen voor alle andere EU-landen.
  • Is het mogelijk om de leverweek te kiezen?

    We kunnen de verzending van uw bestelling met maximaal 3 à 4 weken uitstellen. U hoeft enkel een opmerking toe te voegen tijdens het aankoopproces.

    Let op: alleen betaalde bestellingen worden in behandeling genomen.

  • Hoe weet ik wanneer mijn bestelling geleverd wordt?

    Zodra uw bestelling is afgerond, kunt u in uw klantenaccount de theoretische verzend- en leverdatum bekijken.

    Op de dag van verzending ontvangt u bovendien een e-mail met het trackingnummer van uw pakket, waarmee u de levering stap voor stap kunt volgen. In de meeste gevallen zijn de vermelde data in uw account betrouwbaar.

  • Kan ik mijn bestelling bij een andere persoon of plaats laten bezorgen?

    Ja, je kunt tijdens het aankoopproces een ander afleveradres opgeven. Vergeet in dat geval niet om de persoon die het pakket zal ontvangen te informeren...

  • Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

    Via je klantenaccount kun je de voortgang van je bestelling volgen. Er zijn 4 fasen, bij elke fase ontvang je een e-mail:

    - Bestelling ontvangen

    - Betaling ontvangen

    - In voorbereiding

    - Pakket verzonden

    In het laatste bericht "pakket verzonden" ontvang je het volgnummer van je pakket.

  • Ik wil een artikel toevoegen aan mijn bestelling.

    Dit is mogelijk zolang het pakket niet gesloten is en je het trackingbericht "in voorbereiding" niet hebt ontvangen.

    Stuur ons in dat geval een e-mail en wij sturen je een code waarmee je de verzendkosten voor je tweede bestelling kunt annuleren. We voegen deze toe aan je eerste pakket. Je vindt deze code ook in het betalingsbevestigingsbericht van je bestelling.

  • Kunt u mij een papieren catalogus sturen?

    We publiceren geen papieren catalogus, maar dit staat wel op de planning.

Betaling

  • Welke betaalmethoden bieden jullie aan?

    We gebruiken de 100% veilige oplossing MultiSafepay, die de meeste kaarten accepteert die specifiek zijn voor elk land.

    Betaling per bankoverschrijving is ook mogelijk. In dat geval ontvang je automatisch onze bankgegevens per e-mail met de bevestiging van je bestelling.

    Klik hier voor meer informatie.

  • Accepteert u betaling per cheque?

    Helaas accepteren we geen cheques, omdat de kosten voor het verzilveren ervan bij Belgische banken relatief hoog zijn.

Verzending